субота, 26. март 2022.

СТУДИЈСКА ПОСЕТА У ОКВИРУ ЕРАЗМУС ПРОЈЕКТА

У периоду од 25 - 27. марта 2022. године ДУ „Дечја радост“ из Ирига објекат "Вила" у Врднику била је домаћин тренинга на студијској посети, једној од активности у ЕРАЗМУС+ пројекту „Развој компетенција рефлексивних практичара/ки за транзиционе процесе између вртића и школе“ - програм опште образовање. Пројекат је одобрен за финансирање од стране ЕРАЗМУС+ програма ЕУ у Србији преко Националне агенције - Темпус фондације.

Наша установа је партнерска организација у пројекту, којој је Висока школа струковних студија  за образовање вапитача из Кикинде дала подршку са позиције заинтересоване стране.

Представници организације координатора  пројекта, ТЦ „КОЦЕВСКИ“ из Новог Сада, као и партнери на пројекту, Монтесори удружење из Северне Македоније, Дечји вртић „Радост“ –Елин Пелин из Бугарске и Вртић Ормож из Орможа у Словенији, имали су своје представнике на овом догађају, који  је имао за циљ да постави почетне кораке у успостављању партнерства између вртића и школа, као и да дефинише методолошке одреднице акционих истраживања за рефлексију праксе на оба нивоа образовања. Гости су били и представници Педагошког факултета из Јагодине, али и предшколске установе из Власотинца.

Скуп су поздравили координатори пројекта ТЦ "Коцевски" и представници свих партнерских организација. Учеснике је, испред Општине Ириг, поздравио заменик председника општине Миодраг Бебић, а Општина Ириг је на овом сусрета имала и свог представника, госпођу Богданку Филиповић Лекић. Међу учесницима били су и представници иришких основних школа, као и средње школе. 

Оно што је веома битно је чињеница да су о истој теми размењивали искуства практичари/ке са Балкана, од вртића до унивезитета. Поред едукативне и стручне разменице, учесници су имали прилику да се упознају  са културно- историјским знаменитостима Врдника и Ирига, те да током обиласка уоче какви  организациони приступи могу бити примењени за посете и учење у овим просторима у предшколском и основношколском образовном контексту.




















Нема коментара:

Постави коментар