понедељак, 20. новембар 2017.

ВИЛА - СВЕТСКИ ДАН ДЕТЕТА

Светски дан детета нас подсећа на права детета, на пр. Члан 31. Конвенције о правима детета каже:,,Државе потписнице признају право детета на одмор и слободно време, на игру и рекреацију која одговара узрасту детета и слободно учешће у културном животу и уметности“, што се у великој мери остварује у вртићу.

,,Кажите и лаву и тигру
Закон је у мојој руци
Ја имам право на игру
Као и сви други младунци.
О мени се прича свашта
Ал хвала на страну шала
Ја имам право да маштам
 и право да хватам зјала.
Кажите и цвећу и воћу
Ја ћу своју животну ватру
Трошити где ја хоћу
У дискаћу или театру.“
Љубивоје Ршумовић

У вртићу смо правили  ликовне радове и поклањали их другарима других група, а након тога наставили дружење уз дечију музику.





























Нема коментара:

Постави коментар