четвртак, 21. мај 2015.

Први луткарски фестивал деце предшколских установа Срема

Први луткарски фестивал деце предшколских установа Срема одржан је 20.05.2015. године у  сали Дома културе у Иригу. Учеснике и госте поздравила је директорка ДУ"Дечија радост" Лидија Томић, која је истакла значај лутке и њене моћи у васпитно-образовном раду.
Лутка се сматра најстаријом играчком на свету, може бити друг, а уз глас и покрет она добија душу. Лутка је ту да "говори" уместо детета. Позива на креативну игру, разбуктава машту и позива на стваралачки чин.


Моја лутка мени прича,
хода, скаче, окреће се!
Моја лутка мени чита,
пева, црта, покреће се!
Показује осећања
и све оно што ја мислим!
Моја лутка, то сам ја!





"Плави лептир" лутке на штапу - ДУ"Дечија радост" Ириг






"Изгубљена играчка"  гињол лутке - ПУ"Полетарац" Рума




 


"Голуб и пчела" лутке на штапу - ПУ"Полетарац" Стара Пазова










"Капетан Џон Пиплфокс" гињол лутке - ПУ"Бошко Буха" Инђија







"Три лале и три лептира" лутке на штапу - ПУ"Пчелица" Сремска Митровица









Нема коментара:

Постави коментар